^elejére

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
foto5

Hulladékgazdálkodással kapcsolatos tájékoztató

Betűméret növelése
TISZTELT KARDOSKÚTI LAKOSOK!
 
T Á J É K O Z T A T Ó
 
A HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI KÖZSZOLGÁLTATÁSHOZ KAPCSOLÓDÓ LAKOSSÁGI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MŰKÖDÉSÉRŐL
 
Kihelyezett ügyfélszolgálati teendőinket első alkalommal május 23-án (kedd) látjuk el, a továbbiakban pedig minden páratlan héten keddi napokon a Kardoskúti Művelődési Ház épületében (5945 Kardoskút, Március 15. tér 1.) 12.30-14.30 óra közötti időpontban munkaszüneti illetve ünnepnapok kivételével.
 
Ügyfélszolgálati időpontok 2017. évben
 
Május Június Július Augusztus Szeptember Október November December
  23. 6. 20. 4. 18. 1. 15. 29. 12. 26. 10. 24. 7. 21. 5. 19.
                               
 
A kihelyezett ügyfélszolgálatunkon az alábbi ügyintézések lehetségesek:
-          Megrendeléssel, elszállítással kapcsolatos bejelentések
-          Adatváltozások felvétele, szerződéskötés
-          Számlainformáció
 
Adatváltozáshoz, leüresítéshez és szerződéskötéshez szükséges dokumentumokat (hagyatéki végzés, adás-vételi szerződés, ajándékozási szerződés, földhivatali tulajdoni lap stb.) kérjük legyenek szívesek fénymásolatban átadni ügyintézőnk részére.
 
Amennyiben hulladékgyűjtő edényt szeretne cserélni, felvenni, illetve leadni az kizárólag az 5900 Orosháza Fürdő u. 5. szám alatt található ügyfélszolgálati irodánkban teheti meg az alábbi munkanapokon:
Hétfő: 7:00-11:00
Kedd: 7:00-11:00
Szerda: 7:00-15:00
 
A panaszbejelentéseket a hét minden munkanapján fogadjuk H-P: 7:00-15:30 között a 68/512-480-as telefonszámon.
 
 
A lomtalanítással, szelektív hulladékgyűjtéssel és zöldhulladékgyűjtéssel kapcsolatos információkat a www.ohunkft.hu honlapon tekinthetik meg.
 
Tisztelettel:
A DAREH Bázis Zrt. –vel közreműködve:
Orosházi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
 
 
FacebookTwitter

Copyright 2017  Kardoskút