^elejére

foto5

KIRÁNDULTUNK…

Betűméret növelése
Szombaton egész napos kirándulást szervezett a Radnóti Miklós Nyugdíjas Klub a Tenkes hegy aljára.
Nagy ködben indultunk Kardoskútról, de mire a Siklósi várhoz érkeztünk, gyönyörűen kisütött a nap. A várban megnéztük a kápolnát, a várbörtönt, a kínzókamrát és a bormúzeumot. Akit érdekelt, megtekinthette a bútor, fegyver, hadtörténeti és képzőművészeti kiállításokat is. Szép és érdekes volt, akár egész nap is elidőzhettünk volna csak a várban is.
De indulnunk kellett tovább: a harkányi piacon ebédeltünk. Többen vásároltak is itt: lecserélték a meleg ruhájukat vékonyabbra. Majd kettévált a társaság: a fele az eredeti program szerint a Harkányi gyógyfürdőben töltött el három kellemes órát. Aki pedig nem akart fürdeni, azt Máriagyűdre vitte el a busz, ahol megcsodálhatta a ferences templomot és kegyhelyet.
A napot Villányban fejeztük be, ahol szabad program keretében megnéztük a világörökség részét képező pincesort. Majd a Fritsch Pince borait kóstoltuk meg vacsora közben.  Végül egy jót nótáztunk, majd haza indultunk. Kellemes napot töltöttünk el együtt, a társaság nagy része jól érezte magát.
Köszönjük az Önkormányzat utazáshoz nyújtott támogatását!